Sign in to follow this  
_H5_

[SUGESTIE] Modding

Recommended Posts

Witam,

Chciałbym dorzucić parę słów odnośnie tworzenia modów i pytań z tym związanych. Kwestia, która mnie dosyć interesuje.

1. Rozumiem że importer będzie rozbudowywany i dojdzie możliwość importowania np. maszyn (obecnie są tylko pojazdy samobieżne).

2. Czy będzie zaimplementowania możliwość dodawania obiektów fizycznych, w głównej mierze mam na myśli połączenia (Hinge Joint, Fixed Joint, Configurable Joint), oraz Cloth?

3. Czy dostępna będzie większe swoboda przy tworzeniu modów, czy możliwe będzie pisanie skryptów?

4. KIlka moich uwag: w importerze, nawigacja w oknie 3D wg mnie jest w porządku. Brakuje za to okna, w którym by była wyświetlona hierarchia obiektu (jest jedynie w sekcji z materiałami, a i tak reprezentacja hierarchii nie jest zbyt czytelna). Brakuje opcji selekcji poszczególnych elementów pojazdu (dostępna tylko w materiałach). Przydałaby się możliwość implementacji własnego TUZu (trójpunktowy układ zawieszenia), obecnie jest odgórnie narzucony.

5. W nawiązaniu do gry, maszyny mogłyby mieć np. kolizję definiującą głębokość ich pracy. Maszyny "wbijają się w ziemię" dopiero przy poruszającym się ciągniku. Trochę głupio, aby pług zapadał się w ziemię zaraz po jego opuszczeniu. Z tym jest powiązana możliwość odczepiania maszyn tylko przy podniesionym TUZie, tak nie powinno być.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam moja propozycja, jeżeli to symulator rolnictwa to podstawą powinno być manualne podczepianie maszyn przyczep.To znaczy podjeżdżamy pod maszynę wysiadamy z pojazdu podchodzimy pod zaczep wtedy wciskamy klawisz podczepienia. Powinny być wałki zdawcze np siewnik rozrzutnik itp. Które były by też zakładane manualnie tak jak opisane powyżej to znaczy ręcznie. Druga sprawa powinno być ręcznie zapalanie pojazdu np wsiadamy do pojazdu wciskamy klawisz enter i zapala nam się silnik , i tak samo możemy zgasić silnik w pojeździe.  Myślę ze to dodało by to dużo realizmu  jest wiele rzeczy które można wykonać jak w życiu realnym rolnika, kto zna się na gospodarstwie to wie o co chodzi. dziękuje pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, zbyszek300 said:

witam moja propozycja, jeżeli to symulator rolnictwa to podstawą powinno być manualne podczepianie maszyn przyczep.To znaczy podjeżdżamy pod maszynę wysiadamy z pojazdu podchodzimy pod zaczep wtedy wciskamy klawisz podczepienia. Powinny być wałki zdawcze np siewnik rozrzutnik itp. Które były by też zakładane manualnie tak jak opisane powyżej to znaczy ręcznie. Druga sprawa powinno być ręcznie zapalanie pojazdu np wsiadamy do pojazdu wciskamy klawisz enter i zapala nam się silnik , i tak samo możemy zgasić silnik w pojeździe.  Myślę ze to dodało by to dużo realizmu  jest wiele rzeczy które można wykonać jak w życiu realnym rolnika, kto zna się na gospodarstwie to wie o co chodzi. dziękuje pozdrawiam.

P.S. Było by miłe ślady kol na polach np. gdzie jest żyto gotowe do zbioru wjechał bym ciągnikiem w pole były by ślady i zniszczenia upraw co wiązało by się niszczm zyskiem za zniszczone uprawy. i trochę dzikiej zwierzyny biegającej po mapie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No bez przesady, jakbym miał ciągle wysiadać żeby kliknąć sobie podłączenie przyczepy czy innego urządzenia to by mnie szlag trafił. Tak samo z włączaniem i wyłączaniem silnika. No chyba że byłaby to opcjonalna możliwość do aktywowania w menu ustawień, wtedy ok. Takie coś jest w FS17, po cholerę kopiować stamtąd rzeczy? Pozwólmy, żeby Pure Farming był oryginalny i miał własne rozwiązania zamiast być kalką FS.

Edited by przemson80

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, przemson80 said:

No bez przesady, jakbym miał ciągle wysiadać żeby kliknąć sobie podłączenie przyczepy czy innego urządzenia to by mnie szlag trafił. Tak samo z włączaniem i wyłączaniem silnika. No chyba że byłaby to opcjonalna możliwość do aktywowania w menu ustawień, wtedy ok. Takie coś jest w FS17, po cholerę kopiować stamtąd rzeczy? Pozwólmy, żeby Pure Farming był oryginalny i miał własne rozwiązania zamiast być kalką FS.

Witaj bardzo mnie rozbawiła twoja wypowiedz nie gniewaj się ale albo jesteś leniwy albo nie masz pojęcia o gospodarstwie. Widziałeś aby ciągnik sam podczepiał się pod maszyny itp lub wałek zdawczy , aby ciągnik sam się zapalał buhahahaha dobre. Symulatory mają odzwierciedlać realizm , i nikt tu nie mówi o kalkowaniu FS17 tam dąży się do realizmu i w PF 18 też powinno być tak chyba ze to nie jest symulator farmy. Myśle ze jeśli były by te opcje na pewno nie był by to plagiat ani kalka bo to są dwa rożne symulatory poczytaj o plagiatach i kalkomanii . Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 21.03.2018 at 10:43 AM, zbyszek300 said:

Witaj bardzo mnie rozbawiła twoja wypowiedz nie gniewaj się ale albo jesteś leniwy albo nie masz pojęcia o gospodarstwie. Widziałeś aby ciągnik sam podczepiał się pod maszyny itp lub wałek zdawczy , aby ciągnik sam się zapalał buhahahaha dobre. Symulatory mają odzwierciedlać realizm , i nikt tu nie mówi o kalkowaniu FS17 tam dąży się do realizmu i w PF 18 też powinno być tak chyba ze to nie jest symulator farmy. Myśle ze jeśli były by te opcje na pewno nie był by to plagiat ani kalka bo to są dwa rożne symulatory poczytaj o plagiatach i kalkomanii . Pozdrawiam.

A widziałeś kiedyś żeby człowiek chodził/biegał non stop bez jedzenia, picia i spania po farmie? Przecież to ma być symulator więc czemu tego nie odwzorowanego w grze? Bez przesady Zbyszku, nie popadaj w skrajności. To jest tylko gra, a nie prawdziwe życie więc musi mieć pewne uproszczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this