Paweł Modliński

Members
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    36

Reputation Activity

  1. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from roobin303 in Witamy Na Oficjalnym Forum Techlandu! - Przeczytaj, Zanim Zaczniesz.   
    Witamy na oficjalnym forum Techlandu!
     
    Forum to jest miejscem stworzonym dla was jako miejsce na wszelkie pytania i opinie związane z naszymi grami. Jeśli masz pytanie albo sugestię dla twórców gry, potrzebujesz pomocy technicznej, bądź chcesz po prostu porozmawiać z innymi graczami, to jest to miejsce dla Ciebie.
     
    Zapoznaj się z poniższymi zasadami zanim zaczniesz korzystać z forum:
     
    Bądź uprzejmy. Traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany. Okaż szacunek pracownikom Techlandu i innym forumowiczom. Wulgaryzmy, obraźliwe treści czy ataki werbalne są niedopuszczalne, niezależnie od okoliczności.
    Trzymaj się tematu dyskusji. Jeśli chcesz porozmawiać o czymś, co nie odnosi się do tematu wątku, utwórz nowy wątek albo skorzystaj z systemu wiadomości prywatnych. Zanim założysz nowy wątek, wykorzystaj funkcję ‘szukaj' by sprawdzić, czy interesująca Cię kwestia nie została już poruszona.
    Bądź konstruktywny. Interesują nas Twoje opinie, nawet te negatywne, o ile tylko są one konstruktywne. Zawsze próbuj zawrzeć argumenty, które wspierają Twój punkt widzenia. Utrzymanie Twoich postów w dobrym tonie i podparcie ich rzeczowymi argumentami sprawi, że na pewno przykują one uwagę naszych pracowników.
    Bądź konkretny w swoich komentarzach. Staraj się utrzymać swój wkład w dyskusje na odpowiednim poziomie. Posty w rodzaju ‘+1' czy ‘LOL' nie są w żaden sposób istotne dla dyskusji. Skorzystanie z edytora tekstu celem wyłapania błędów i poprawne wykorzystanie akapitów w Twoim komentarzu z pewnością wpłynie pozytywnie na jego odbiór.
    Bądź odpowiedzialny. Jesteś członkiem społeczności. Tworzysz treść, która będzie dostępna dla wszystkich. Pamiętaj o tym. Jeśli zauważysz na forum aktywność, która narusza powyższe zasady, zgłoś to moderatorowi, korzystając z odpowiedniej opcji na forum.
     
    To forum jest moderowane przez pracowników Techlandu, którzy będą reagować na naruszenie powyższych zasad. Powyższa lista to tylko ogólne wskazówki na temat zachowania na forum, i nie jest to lista wyczerpująca. Zawsze odwołuj się do zdrowego rozsądku i zasad dobrego wychowania, pamiętaj też, że w sytuacjach niejasnych moderatorzy mają ostatnie słowo.
     
    Dziękujemy za zapoznanie się z powyższymi zasadami, zapraszamy do korzystania z forum!
  2. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Subii in Najnowszy Trailer Dying Light!   
    To nasz najnowszy trailer, który pokażemy na E3. Co o nim myślicie? Czy jest coś, co zwróciło waszą uwagę? Czy jest w nim coś, o czym chcielibyście wiedzieć więcej?
  3. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Subii in Witamy Na Oficjalnym Forum Dying Light! - Przeczytaj, Zanim Zaczniesz.   
    Witamy na oficjalnym forum Dying Light!

     

    Forum to jest miejscem stworzonym dla was jako miejsce na wszelkie pytania i opinie związane z Dying Light. Jeśli masz pytanie albo sugestię dla twórców gry, potrzebujesz pomocy technicznej, bądź chcesz po prostu porozmawiać z innymi graczami, to jest to miejsce dla Ciebie.

     

    Zapoznaj się z poniższymi zasadami zanim zaczniesz korzystać z forum:

     

    Bądź uprzejmy.
    Traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany. Okaż szacunek pracownikom Techlandu i innym forumowiczom. Wulgaryzmy, obraźliwe treści czy ataki werbalne są niedopuszczalne, niezależnie od okoliczności.

    Trzymaj się tematu dyskusji.
    Jeśli chcesz porozmawiać o czymś, co nie odnosi się do tematu wątku, utwórz nowy wątek albo skorzystaj z systemu wiadomości prywatnych. Zanim założysz nowy wątek, wykorzystaj funkcję ‘szukaj' by sprawdzić, czy interesująca Cię kwestia nie została już poruszona.

    Bądź konstruktywny.
    Interesują nas Twoje opinie, nawet te negatywne, o ile tylko są one konstruktywne. Zawsze próbuj zawrzeć argumenty, które wspierają Twój punkt widzenia. Utrzymanie Twoich postów w dobrym tonie i podparcie ich rzeczowymi argumentami sprawi, że na pewno przykują one uwagę naszych pracowników.

    Bądź konkretny w swoich komentarzach.
    Staraj się utrzymać swój wkład w dyskusje na odpowiednim poziomie. Posty w rodzaju ‘+1' czy ‘LOL' nie są w żaden sposób istotne dla dyskusji. Skorzystanie z edytora tekstu celem wyłapania błędów i poprawne wykorzystanie akapitów w Twoim komentarzu z pewnością wpłynie pozytywnie na jego odbiór.

    Bądź odpowiedzialny.
    Jesteś członkiem społeczności. Współworzysz treść, która będzie dostępna dla wszystkich. Pamiętaj o tym. Jeśli zauważysz na forum aktywność, która narusza powyższe zasady, zgłoś to moderatorowi, korzystając z odpowiedniej opcji na forum.

     

    To forum jest moderowane przez pracowników Techlandu, którzy będą reagować na naruszenie powyższych zasad. Powyższa lista to tylko ogólne wskazówki na temat zachowania na forum, i nie jest to lista wyczerpująca. Zawsze odwołuj się do zdrowego rozsądku i zasad dobrego wychowania, pamiętaj też, że w sytuacjach niejasnych moderatorzy mają ostatnie słowo.

     

    Dziękujemy za zapoznanie się z powyższymi zasadami, zapraszamy do korzystania z forum!

  4. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Subii in Witamy Na Oficjalnym Forum Dying Light! - Przeczytaj, Zanim Zaczniesz.   
    Witamy na oficjalnym forum Dying Light!

     

    Forum to jest miejscem stworzonym dla was jako miejsce na wszelkie pytania i opinie związane z Dying Light. Jeśli masz pytanie albo sugestię dla twórców gry, potrzebujesz pomocy technicznej, bądź chcesz po prostu porozmawiać z innymi graczami, to jest to miejsce dla Ciebie.

     

    Zapoznaj się z poniższymi zasadami zanim zaczniesz korzystać z forum:

     

    Bądź uprzejmy.
    Traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany. Okaż szacunek pracownikom Techlandu i innym forumowiczom. Wulgaryzmy, obraźliwe treści czy ataki werbalne są niedopuszczalne, niezależnie od okoliczności.

    Trzymaj się tematu dyskusji.
    Jeśli chcesz porozmawiać o czymś, co nie odnosi się do tematu wątku, utwórz nowy wątek albo skorzystaj z systemu wiadomości prywatnych. Zanim założysz nowy wątek, wykorzystaj funkcję ‘szukaj' by sprawdzić, czy interesująca Cię kwestia nie została już poruszona.

    Bądź konstruktywny.
    Interesują nas Twoje opinie, nawet te negatywne, o ile tylko są one konstruktywne. Zawsze próbuj zawrzeć argumenty, które wspierają Twój punkt widzenia. Utrzymanie Twoich postów w dobrym tonie i podparcie ich rzeczowymi argumentami sprawi, że na pewno przykują one uwagę naszych pracowników.

    Bądź konkretny w swoich komentarzach.
    Staraj się utrzymać swój wkład w dyskusje na odpowiednim poziomie. Posty w rodzaju ‘+1' czy ‘LOL' nie są w żaden sposób istotne dla dyskusji. Skorzystanie z edytora tekstu celem wyłapania błędów i poprawne wykorzystanie akapitów w Twoim komentarzu z pewnością wpłynie pozytywnie na jego odbiór.

    Bądź odpowiedzialny.
    Jesteś członkiem społeczności. Współworzysz treść, która będzie dostępna dla wszystkich. Pamiętaj o tym. Jeśli zauważysz na forum aktywność, która narusza powyższe zasady, zgłoś to moderatorowi, korzystając z odpowiedniej opcji na forum.

     

    To forum jest moderowane przez pracowników Techlandu, którzy będą reagować na naruszenie powyższych zasad. Powyższa lista to tylko ogólne wskazówki na temat zachowania na forum, i nie jest to lista wyczerpująca. Zawsze odwołuj się do zdrowego rozsądku i zasad dobrego wychowania, pamiętaj też, że w sytuacjach niejasnych moderatorzy mają ostatnie słowo.

     

    Dziękujemy za zapoznanie się z powyższymi zasadami, zapraszamy do korzystania z forum!

  5. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from diabolique6 in Pomysły I Sugestie Dla Zespołu Hellraid.   
    Ten wątek jest miejscem na wszystkie wasze pomysły i sugestie dotyczące Hellraid. Nie możemy niestety obiecać, że wprowadzimy do gry wszystkie wasze pomysły, ale na pewno weźmiemy je pod uwagę i przedyskutujemy w zespole. Opinie i pomysły graczy są czymś, z czym chcemy mieć jak najwięcej kontaktu podczas tworzenia naszej gry.

     

    Jeśli chciałbyś przedyskutować pomysł, jaki pojawił się w tym wątku, załóż proszę odpowiedni wątek na forum Dyskusje Ogólne, a w tym wątku zamieść tylko odnośnik.

  6. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Subii in Najnowszy Trailer Dying Light!   
    To nasz najnowszy trailer, który pokażemy na E3. Co o nim myślicie? Czy jest coś, co zwróciło waszą uwagę? Czy jest w nim coś, o czym chcielibyście wiedzieć więcej?
  7. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Subii in Witamy Na Oficjalnym Forum Dying Light! - Przeczytaj, Zanim Zaczniesz.   
    Witamy na oficjalnym forum Dying Light!

     

    Forum to jest miejscem stworzonym dla was jako miejsce na wszelkie pytania i opinie związane z Dying Light. Jeśli masz pytanie albo sugestię dla twórców gry, potrzebujesz pomocy technicznej, bądź chcesz po prostu porozmawiać z innymi graczami, to jest to miejsce dla Ciebie.

     

    Zapoznaj się z poniższymi zasadami zanim zaczniesz korzystać z forum:

     

    Bądź uprzejmy.
    Traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany. Okaż szacunek pracownikom Techlandu i innym forumowiczom. Wulgaryzmy, obraźliwe treści czy ataki werbalne są niedopuszczalne, niezależnie od okoliczności.

    Trzymaj się tematu dyskusji.
    Jeśli chcesz porozmawiać o czymś, co nie odnosi się do tematu wątku, utwórz nowy wątek albo skorzystaj z systemu wiadomości prywatnych. Zanim założysz nowy wątek, wykorzystaj funkcję ‘szukaj' by sprawdzić, czy interesująca Cię kwestia nie została już poruszona.

    Bądź konstruktywny.
    Interesują nas Twoje opinie, nawet te negatywne, o ile tylko są one konstruktywne. Zawsze próbuj zawrzeć argumenty, które wspierają Twój punkt widzenia. Utrzymanie Twoich postów w dobrym tonie i podparcie ich rzeczowymi argumentami sprawi, że na pewno przykują one uwagę naszych pracowników.

    Bądź konkretny w swoich komentarzach.
    Staraj się utrzymać swój wkład w dyskusje na odpowiednim poziomie. Posty w rodzaju ‘+1' czy ‘LOL' nie są w żaden sposób istotne dla dyskusji. Skorzystanie z edytora tekstu celem wyłapania błędów i poprawne wykorzystanie akapitów w Twoim komentarzu z pewnością wpłynie pozytywnie na jego odbiór.

    Bądź odpowiedzialny.
    Jesteś członkiem społeczności. Współworzysz treść, która będzie dostępna dla wszystkich. Pamiętaj o tym. Jeśli zauważysz na forum aktywność, która narusza powyższe zasady, zgłoś to moderatorowi, korzystając z odpowiedniej opcji na forum.

     

    To forum jest moderowane przez pracowników Techlandu, którzy będą reagować na naruszenie powyższych zasad. Powyższa lista to tylko ogólne wskazówki na temat zachowania na forum, i nie jest to lista wyczerpująca. Zawsze odwołuj się do zdrowego rozsądku i zasad dobrego wychowania, pamiętaj też, że w sytuacjach niejasnych moderatorzy mają ostatnie słowo.

     

    Dziękujemy za zapoznanie się z powyższymi zasadami, zapraszamy do korzystania z forum!

  8. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from James A. in Ogłoszenie Daty Premiery Dying Light   
    Drodzy Gracze,
     
    Zdajemy sobie sprawę, że już od dłuższego czasu oczekujecie oficjalnej daty premiery „Dying Lightâ€.
    Po długim namyśle zdecydowaliśmy, że gra ukaże się w lutym 2015 roku. Jako że oznacza to premierę kilka miesięcy później niż pierwotnie planowaliśmy, czujemy się zobowiązani wyjaśnić, co wpłynęło na tę ważną decyzję.
     
    Kiedy rozpoczynaliśmy prace nad „Dying Lightâ€, postanowiliśmy, że naszym priorytetem będzie innowacja. Chcieliśmy dać Wam swobodę ruchu, jakiej jeszcze w grach z otwartym światem nie doświadczyliście.
    Po miesiącach ciężkiej pracy jesteśmy tak blisko urzeczywistnienia naszej wizji, że nie wyobrażamy sobie, abyśmy mieli zatrzymać się krok przed metą.
     
    Jesteśmy przekonani, że „Dying Light†wraz z naszym systemem Natural Movement zmieni Wasze oczekiwania wobec gatunku. Dlatego nie chcielibyśmy zmarnować tego potencjału wypuszczając grę przedwcześnie. Temu nastawieniu na jakość podporządkowujemy wszystkie nasze decyzje i mamy nadzieję, że Wy również podzielacie pogląd, iż jakość rozgrywki zawsze powinna stać na pierwszym miejscu.
     
    Nowa data premiery pozwoli nam w pełni zrealizować naszą wizję innowacyjnej gry „open worldâ€.
    Nie będziemy zmuszeni pójść na ustępstwa na żadnej z pięciu platform, na których pracujemy. Dla Was oznacza zaś, że otrzymacie wyjątkową i dopracowaną grę, która z nawiązką wynagrodzi oczekiwanie.
     
    Na koniec chcielibyśmy podziękować partnerom z Warner Bros. Interactive Entertainment, którzy w pełni poparli naszą decyzję. Praca w środowisku, w którym jakość jest powszechnie traktowana jako wartość nadrzędna, jest czystą przyjemnością. Jesteśmy przekonani, że jest to jedyny sposób, aby tworzyć naprawdę wspaniałe gry.
     
    Mamy dla Was jeszcze jedną wiadomość: już w przyszłym miesiącu podczas E3 2014 opowiemy Wam szerzej o ekscytujących rozwiązaniach, jakie zaoferuje „Dying Lightâ€. Nie przegapcie tego!
     
     
    Zespół „Dying Lightâ€
  9. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Fayt in Dying Light - Release Timing Announcement   
    DYING LIGHT â€“ RELEASE TIMING ANNOUNCEMENT
     
    Dear Gamers,
     
    We know you've been waiting on a Dying Light release date for quite some time now. After careful consideration, we have decided to release our upcoming game in February 2015. Since this means Dying Light will launch a few months later than originally planned, we feel obliged to explain the reasons that influenced this important decision.
     
    When we started the development of Dying Light, we were committed to innovation. We wanted to give you a freedom of movement unprecedented in open world games. After many improvements and months of hard work, we have now come so close to realizing our initial vision we feel we cannot stop before it is ready.
     
    We believe the Natural Movement element of our game will change what you expect from the genre, and we don't want to sacrifice any of its potential by releasing too early. This quality-focused thinking underlines all our development choices and we hope you share our belief that the gameplay must always come first.
     
    The new date ensures that we can fully realize our vision of an innovative open world game. We won't need to make compromises or trade-offs on any of the five platforms we're working on. For you, it means an outstanding, original game that makes the wait more than worthwhile.
     
    Finally, we would like to thank our publishing partner, Warner Bros. Interactive Entertainment, which fully supports our decision. It's a real pleasure to work in an environment where quality is universally accepted as the top priority. We believe that this is the only way to make truly incredible games.
     
    We also have an additional announcement for you: starting next month at E3 2014, we'll be telling you much more about all the exciting features and different aspects of Dying Light. Stay tuned!
     
    -- Dying Light Team
  10. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Fayt in Dying Light - Release Timing Announcement   
    DYING LIGHT â€“ RELEASE TIMING ANNOUNCEMENT
     
    Dear Gamers,
     
    We know you've been waiting on a Dying Light release date for quite some time now. After careful consideration, we have decided to release our upcoming game in February 2015. Since this means Dying Light will launch a few months later than originally planned, we feel obliged to explain the reasons that influenced this important decision.
     
    When we started the development of Dying Light, we were committed to innovation. We wanted to give you a freedom of movement unprecedented in open world games. After many improvements and months of hard work, we have now come so close to realizing our initial vision we feel we cannot stop before it is ready.
     
    We believe the Natural Movement element of our game will change what you expect from the genre, and we don't want to sacrifice any of its potential by releasing too early. This quality-focused thinking underlines all our development choices and we hope you share our belief that the gameplay must always come first.
     
    The new date ensures that we can fully realize our vision of an innovative open world game. We won't need to make compromises or trade-offs on any of the five platforms we're working on. For you, it means an outstanding, original game that makes the wait more than worthwhile.
     
    Finally, we would like to thank our publishing partner, Warner Bros. Interactive Entertainment, which fully supports our decision. It's a real pleasure to work in an environment where quality is universally accepted as the top priority. We believe that this is the only way to make truly incredible games.
     
    We also have an additional announcement for you: starting next month at E3 2014, we'll be telling you much more about all the exciting features and different aspects of Dying Light. Stay tuned!
     
    -- Dying Light Team
  11. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from estranged520 in Splitscreen- Dying Light?   
    Seeing as this topic is getting rather huge, I'd like to clarify. Dying Light will not feature split-screen co-op.
     
    While we agree that playing the game with your friends on split-screen can be extremely fun, delivering split screen feature is actually much more difficult than it sounds, especially in a game as visually advanced as Dying Light. We're trying to make Dying Light look as stunning and as immersive as possible. And in the process we're really pushing available hardware to its limits. It is simply impossible to deliver the level of graphical fidelity and quality that we're aiming for on a split screen, especially so in terms of old-gen consoles. Implementing split-screen would mean sacrifices in the visual quality of the game that we are not willing to make, especially so late in the development. 
     
    We're very sorry to disappoint those of you who based their decision about playing Dying Light on this feature alone.
  12. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Sleepy in Splitscreen- Dying Light?   
    Hello again, Angelochoa
     
    The split-screen, sadly, is still not happening. The guys in the development were also informed about your crusade for the split-screen feature, and they'll take a look at it after the game is released, but no promises here. However, we all admire your persistence and devotion, and would like to at least reward you with a custom forum title. I know it's little, but that's the best we can do for now regarding split-screen.
     
    Cheers!
  13. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Sleepy in Ideas And Feature Requests For Hellraid Developers.   
    @Royal Palms Resort Guide
     
    We're very familiar with Xaviant's work on Lichdom: Battlemage, those guys are doing a great job on magic system and looting. As for the specter- and ghost-like enemies we don't have any yet. We already have quite a few undead in the game, so we're aiming for a more 'demonic' feeling with our new enemies, but it's not entirely impossible that we'll decide to include more traditional ghosts or specters.
     
    @Razor
     
    We share your opinion that there should be *something* that magic staves do when using the block button, and we have some ideas about what that might be. It might not be blocking though
     
    @HellRyder and IzzyOtaku
     
    The agility branch in our skill system will probably not be along the lines of a classic rogue style, since Hellraid is 100% about meaty, immersive combat against hordes of enemies. There simply isn't room in the design for stealth, lockpicking or trap-disarming. Think about the Agility branch more as a movement/finesse combat tree rather than a straight-up rogue from classic RPGs. However, the short-time invisibility to flee and recuperate or to take down one monster within a horde seems like something we'd like to consider.   
  14. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Sleepy in Lets Talk Armor   
    We thought about heavy armor and classless system extensively, and will continue to do so throughout Early Access, together with the community. The ideas we have so far are penalties to movement speed, jump height, dash lenght and stamina costs, as well as possible malus to spell-casting (casting speed, mana costs, mana regeneration rate). All those penalties can be alleviated by picking appropriate perks from the skill tree, mostly associated with the 'Might' skill category. However, there is absolutely nothing stopping an all-out magic character from using full plate mail. The player will just have to deal with all the penalties associated with not having proper skills for it.
     
    As far as item weight goes, we decided to allow players to carry unlimited items in their inventory, with no concern for their weight. We consider it a quality-of-life decision, as we'd much rather appeal to micro-management maniacs through the skill system rather than burden players with having to constantly decide what to drop or pick up. However, the EQUIPPED weight of items is another matter altogether, and it's a weighty decision for every player, since it will affect many gameplay elements, like the ones mentioned in the example above.
     
    Great suggestions on the loot system We'll be looking for tons of that once the EA launches.
  15. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Sleepy in Missed Live Stream-Archived?   
    Thanks for capturing it, Hell_and_Dungeon_1994. We've uploaded the whole thing as well on our official YouTube channel, so head over there if you missed it.
  16. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Sleepy in First Ever Public Gameplay Of Hellraid Is Being Streamed Live This Weekend!   
    Hello everyone,
     
    If you missed the stream, or want to watch it again, we recorded the whole thing. Enjoy!
     


  17. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Sleepy in Hellraiders! A Demon To Name Awaits You!   
    Hellraiders!
     
    I call upon you to help us with naming a fresh horror to plague to world of Hellraid. I present to you a concept art behind this demonic creature, in need of a name that fits its sinister presence. Help us, and be forever remembered as the one who braved the unknown and named the nameless! 

  18. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Sleepy in Hellraiders! A Demon To Name Awaits You!   
    Thank you all for your input! I've gathered all the names from here, our Facebook profile, blog and Twitter. We'll find a moment to do some in-house voting in the next few weeks, and will present you with the results as soon as we have them.
  19. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Sleepy in Hellraid And Melee Combat   
    We're well familliar with Chivalry, and we really like it, it's melee system is something to behold. However, Hellraid and Chivalry are fundamentally different games - Chivalry is focused online PvP game, whereas Hellraid is a co-op hack'n'slash game where you face hordes of AI controlled enemies. Chivalry's fighting model just wouldn't work in that setting, since the AI doesn't have the cunning human opponents do. We're making sure melee combat is dynamic and intense, especially so with the active skills mixed in, but it has to stay fun and intuitive, so as not to make dispatching hordes of enemies a chore.
     
    We will, however, be taking your feedback during EA, that much is guaranteed
  20. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Sleepy in Splitscreen- Dying Light?   
    Hello again, Angelochoa
     
    The split-screen, sadly, is still not happening. The guys in the development were also informed about your crusade for the split-screen feature, and they'll take a look at it after the game is released, but no promises here. However, we all admire your persistence and devotion, and would like to at least reward you with a custom forum title. I know it's little, but that's the best we can do for now regarding split-screen.
     
    Cheers!
  21. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Sleepy in Just A Few Screenshots From A New Arena In The Works.   
    Hello everyone,
     
    Just a quick update on our blog, where you can read a little bit about our Arena mode in Hellraid. Head over to http://hellraid.com/blog . And for those just wanting to look at pretty landscapes, here are the screens, tell us what you think
     
     
     

  22. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from Sleepy in Meet Steve, Newest Addition To The Dying Light Team   
    Hello guys,
     
    We've been working hard to make Dying Light the best zombie game to date. And we did go the extra mile to make sure our zombies are super on-point. Meet Steve, the zombie expert at Techland.
     

  23. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from nukkie in Hellraid - Frequently Asked Questions   
    Sorry for the confusion - gender lock means the player character is male. That is mostly because of strong ties between the protagonist and the story. However, there is a large amount of requests for a playable female character from our community, so we might reconsider that for a post-launch update. However, for the Early Access and most likely for the final release, only a male character will be available.
  24. Upvote
    Paweł Modliński got a reaction from nukkie in Visible Legs   
    Hey guys,
     
    Yes, you can see yourself in Hellraid when you look down. It's a FPP game, but we still want the players to be able to see all their uber-equipment, which is why we decided to use that feature. And it adds to the immersion, which, as you said, is always a plus.
  25. Downvote
    Paweł Modliński got a reaction from lasvegas in Where Is The Early Access?   
    We're aware it's high time for news about EA, and would love to share with you, but for various reasons we cannot do so just yet. Please be patient just a little longer, we did not forget about it.