Artur Lis

Tech Support
  • Content count

    31
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Artur Lis last won the day on April 23

Artur Lis had the most liked content!

1 Follower

About Artur Lis

  • Rank
    Survivor

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

705 profile views
  1. Artur Lis

    Feedback - zgłoś błąd/sugestię

    Czy możesz napisać więcej odnośnie zgłaszanych problemów? ad.2 W jakich sytuacjach występują spadki FPSów? czy są to określone i zawsze te same momenty ? ad.3 Prócz Lindnera, dźwięki których pozostałych maszyn słychać nieprawidłowo? ad.4 Problem dotyczy ciągników zakupionych we wcześniejszej wersji gry ? Mogę Cię prosić żebyś opisał sytuację bardziej szczegółowo ? z góry dziękuję
  2. Artur Lis

    Problem!kupno sprzętu

    Pytanie, którą wiatę wybierasz do umieszczenia sprzętu po zakupie ?
  3. Artur Lis

    Kamera i pracownicy 1.1.4

    Napisz proszę maila na adres pomoc@techland.pl lub support@iceflames.com, w którym mile widziane będą screeny lub filmy pokazujące określony problem. Producent cały czas pracuje na usprawnieniem działania gry.
  4. Artur Lis

    Ursus i inne polskie firmy.

    Najlepiej na oficjalnym kanale FB Pure Farming 2018: https://www.facebook.com/PureFarmingPL/
  5. Artur Lis

    Dlaczego nie mam pomarańczy?

    Wersja Pure Farming 20187 exclusive w sklepie Gemly miała jasno i wyraźnie opisane dodatki które wchodzą w jej skład: https://gemly.com/shop/Pure-Farming-2018-4340000/4340000102 Tak samo jak i wersja Steam w opisie posiada informację odnośnie zawartości. Samo pojęcie exclusive odnosi się do tego że tylko i wyłącznie kupując z danego źródła otrzymamy określoną zawartość.
  6. Artur Lis

    Feedback - zgłoś błąd/sugestię

    Twórcy cały czas pracują nad usprawnieniem działania gry i dostosowaniem jej do Waszych potrzeb, tak żeby każdy był zadowolony. Informacje odnośnie kolejnych aktualizacji pojawiają się na oficjalnym kanale https://www.facebook.com/PureFarmingPL/ Wszelkie zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem produktu Możecie podsyłać na adres e-mail: pomoc@techland.pl oraz support@iceflames.com
  7. Artur Lis

    Feedback - zgłoś błąd/sugestię

    Z podanej przez Ciebie konfiguracji wynika iż komputer jest bardzo ok:) Oczywiście że są błędy ogólne nad których rozwiązaniem cały czas trwają prace. Aczkolwiek są i takie które są spowodowane brakiem mocy obliczeniowej względem silnika fizycznego na komputerze nie spełniającym minimalnych wymagań. Mam nadzieje że nie zostałem źle zrozumiany, nie miałem na myśli że wszystkie problemy tego typu (które występują u wielu graczy) są powodowe za słabą konfiguracja. Dzięki za miłego słowa odnośnie gry. Pamiętajcie proszę żeby zrzuty ekranowe, filmy, dokładne opisy błędów przesyłać na e-mail: support@iceflames.com lub pomoc@techland.pl
  8. Artur Lis

    Feedback - zgłoś błąd/sugestię

    Oczywiście, błędy powtarzalne zostaną poprawione, tak jak opisany wcześniej przez Ciebie błąd związany z biogazowni. Aczkolwiek w kwestii nieprawidłowego działania fizyki powodem jest konfiguracja Twojego komputera (nie jest to błąd gry). Dziękujemy za feedback i zgłoszenia umieszczane cały czas bieżąco na forum
  9. Artur Lis

    Kupno Trawy

    Dzięki za sugestie, zostaną przekazane producentowi.
  10. Artur Lis

    Feedback - zgłoś błąd/sugestię

    Z problemami odnośnie nowej aktualizacji (nieprawidłowe działanie, błędy). Najlepiej dawajcie znać w formie opisu błędu i pliku dxdiag na support@iceflames.com lub pomoc@techland.pl, cały czas trwają prace nad kolejnymi aktualizacjami.
  11. Artur Lis

    Feedback - zgłoś błąd/sugestię

    Wygląda na to że Twój komputer niestety nie spełnia wymagań minimalnych gry w kwestii karty graficznej, procesor też jest słabszy. Niestety będzie to mieć wpływ na nieprawidłowe działanie fizyki w grze i inne dziwne sytuacje. Producent cały czas pracuje nad usprawnieniem działania pracowników, spodziewaj się kolejnych aktualizacji które poprawią sytuację.
  12. Artur Lis

    Feedback - zgłoś błąd/sugestię

    Możesz przesłać dxdiaga proszę? W razie potrzeby instrukcja utworzenia pliku: Plik dxdiag. - Proszę nacisnąć skrót klawiszowy Windows+R (klawisz Windows najczęściej znajduje się pomiędzy Ctrl a Altem, znajduje się na nim symbol flagi, należy go nacisnąć i trzymając wcisnąć klawisz R, pojawi się okienko "Uruchamianie") - Proszę wpisać dxdiag (W okienko uruchamianie) oraz nacisnąć przycisk 'OK' - Jeśli uruchamiają państwo narzędzie diagnostyczne DirectX pierwszy raz, proszę zatwierdzić pytanie, czy sprawdzić sterowniki podpisane cyfrowo. - Proszę nacisnąć przycisk 'Zapisz wszystkie informacje' program zapyta w które miejsce na dysku ma zapisać plik tekstowy z informacjami, proszę wybrać np. Pulpit
  13. Artur Lis

    Przyczepa metaltech

    Dzięki ! problem został przekazany do rozwiązania. W kolejnych aktualizacjach możesz spodziewać się naprawienia sytuacji.
  14. Artur Lis

    Przyczepa metaltech

    Prześlij zrzut ekranowy proszę, to bardzo istotny element zgłoszenia.
  15. Artur Lis

    Przyczepa metaltech

    Przydałoby się więcej szczegółów plus jakiś zrzut ekranowy ? Jaka mapa, który pojazd itd..