_H5_

Newbie
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About _H5_

  • Rank
    Citizen

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. _H5_

    [SUGESTIE] Modding

    Witam, Chciałbym dorzucić parę słów odnośnie tworzenia modów i pytań z tym związanych. Kwestia, która mnie dosyć interesuje. 1. Rozumiem że importer będzie rozbudowywany i dojdzie możliwość importowania np. maszyn (obecnie są tylko pojazdy samobieżne). 2. Czy będzie zaimplementowania możliwość dodawania obiektów fizycznych, w głównej mierze mam na myśli połączenia (Hinge Joint, Fixed Joint, Configurable Joint), oraz Cloth? 3. Czy dostępna będzie większe swoboda przy tworzeniu modów, czy możliwe będzie pisanie skryptów? 4. KIlka moich uwag: w importerze, nawigacja w oknie 3D wg mnie jest w porządku. Brakuje za to okna, w którym by była wyświetlona hierarchia obiektu (jest jedynie w sekcji z materiałami, a i tak reprezentacja hierarchii nie jest zbyt czytelna). Brakuje opcji selekcji poszczególnych elementów pojazdu (dostępna tylko w materiałach). Przydałaby się możliwość implementacji własnego TUZu (trójpunktowy układ zawieszenia), obecnie jest odgórnie narzucony. 5. W nawiązaniu do gry, maszyny mogłyby mieć np. kolizję definiującą głębokość ich pracy. Maszyny "wbijają się w ziemię" dopiero przy poruszającym się ciągniku. Trochę głupio, aby pług zapadał się w ziemię zaraz po jego opuszczeniu. Z tym jest powiązana możliwość odczepiania maszyn tylko przy podniesionym TUZie, tak nie powinno być.