Sign in to follow this  
Followers 0
HackSlashSite

Jak Wygląda Itemizacja?

5 posts in this topic

Dociekliwi redaktorzy Hackslashsite dorwali się do tego forum i łatwo nie odpuszczą - ale oferują w zamian mały, fanowski support wszystkiego tego, co się wokół Hellraid będzie działo.

 

Bardzo interesuje nas kwestia itemizacji - to kluczowy element hack&slashy, zachęcający do ciągłego grania i poprawiania statystyk. Ze zwiastunów i wywiadów wyłania się dosyć efemeryczny przekaz, dlatego liczymy, że dzielni devsi z Techlandu rozwieją wszelkie wątpliwości.

 

Dlatego:

1. Czy przedmioty będą podzielone zależnie na stopnie rzadkości (np. normalne, magiczne, rzadkie, legendarne)?
2. Jak dużo będzie w puli "affixów" do wylosowania na broni?
3. Czy będzie system socketów lub znajdek (run, gemów), które będzie można zaimplementować do broni?
4. Planowany jest crafting?
5. Ile elementów uzbrojenia będzie mozna założyć (np. broń, pancerz, spodnie, naramienniki, pas)?

To tyle, po krótce :)

Pozdrawiamy!

Ps. są szanse na jakiś wywiad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponad pół roku temu dostałem maila w związku swoim zapytaniem.

CM twierdził, że:

-będzie crafting

-będą przedmioty legendarne

 

W zasadzie nie było w mailu więcej szczegółów. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Czy przedmioty będą podzielone zależnie na stopnie rzadkości (np. normalne, magiczne, rzadkie, legendarne)?

2. Jak dużo będzie w puli "affixów" do wylosowania na broni?

3. Czy będzie system socketów lub znajdek (run, gemów), które będzie można zaimplementować do broni?

4. Planowany jest crafting?

5. Ile elementów uzbrojenia będzie mozna założyć (np. broń, pancerz, spodnie, naramienniki, pas)?

 

 

Ad 1. Tak, obecnie są 4 kategorie i nie widzimy na razie potrzeby na więcej (choć finalne balansowanie jeszcze pokaże).

Ad 2. Prefixów i Suffixów jest obecnie kilkadziesiąt. Wnoszą one modyfikatory parametrów zgodne ze swoją nazwą i są spójne ze stylem walki, który reprezentują. System jest tak napisany, że dokładanie tego w nieskończoność jest banalnie proste. Jedyny limit to testowalność balansu.

Ad 3. Więcej na temat craftingu i customizacji itemów wolelibyśmy opowiedzieć wam szerzej nieco później, okażcie cierpliwość :)  

Ad 4. j/w

Ad 5. 6 elementów. Było więcej, ale ścięliśmy. Im więcej elementów, tym większe ograniczenia na ich wygląd, bo więcej elementów musi się spasować: zarówno technicznie (3D, Animacje) jak i wizualnie. Obecny system daje nam dużo kombinacji i pozwala się wyżyć zepołowi ART :)

 

Jest tego trochę.

Największe wyzwanie, to ogarnięcie balansu bez robienia sztucznych ograniczeń, z zachowaniem charakterystyki wszystkich stylów walki, oraz dogonienie ilością modeli broni tego, co system matematyczny na bazie podanych składowych wygeneruje.

 

 

pozdros

Kruq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytania:

- jakie style walki są zatem projektowane poza walką brońmi dystansowymi, dwuręcznymi, mieczem +tarczą i różdżką?

- czy są unikalne affixy, prefixy?

 

Na plus:

- odpowiednia ilość elementów uzbrojenia. Podejrzewam, że jest to zbroja, hełm, rękawice, buty, naramienniki/pas. I tarcza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Będą w grze dostępne kosy?

Nie wiem dlaczego ale wszyscy producenci boją się wprowadzić koszy, halabardy, piki itd. do swoich produkcji. Niem nawet dlaczego. Zadowoliło by to całe rzesze ludzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0