Sign in to follow this  
Followers 0
noobrzor

Sposob na tworzenie 'cheaterskich' broni

2 posts in this topic

Witajcie panowie smalce
Kieruje to do Techlandu bo nie wiem gdzie indziej to wrzucic.

Pisze z zalozeniem ze nie wiecie, panowie, w jaki sposob ludzie biegaja z 'automatycznymi' kuszami z nielimitowana amunicja, czy bronmi (ba, nawet grappling hookiem) z tierami 4-tymi roznych elementalnych efektow. Oczywiscie nie wykrywa takiego czegos VAC bo to w obrebie gry, a nie 3rd party software w czasie rzeczywistym.
I to na normalnej, niezmodyfikowanej grze (bez ostrzezenia ze 'appears you're using a modded copy of the game').

Sam na to wpadlem po wielu godzinach kminienia, wiec jesli WY o tym nie wiecie to dawajcie cholerne propsy dla Don Vasyla.

W collectables.scr tworzy sie/modyfikuje blueprinta, ktory ma funkcje InheritBaseStats().
On tworzy 'specyficzne' itemki ktore zachowuja sie nawet w legitnej grze.
I tak, na przyklad, jak tworzymy ten wasz Gun Psycho karabin z celownikiem to jako Base Weapon uzywamy nie Firearm_Rifle tylko jakas bron melee. Dajmy na to Melee_CleaverAGen.

Rezultat? Karabin ktory ma nielimitowana amunicje. Co prawda nie moze strzelac seria, i zuzywa amunicje normalnie dopoki nie spadnie do ilosci 0, wtedy strzela bez uzywania amunicji.
Oczywiscie w ten sam sposob stworzymy superkusze - blueprint ktory z broni melee robi ZZZZ_Crossbow czy jak tam chcecie.
Co ciekawe wszystkimi 4 rodzajami beltow mozna pruc w nieskonczonosc.

Nie testowalem, ale pewnie dziala to tez tak z lukiem. Dodajac pare linijek Elemental z efektami dodajemi itemkow niepoprawne bonusy wszelkiej masci. 
Wiec, tak, patch this chupacabra will you?

Cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0