Szept

Members
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

  1. OK, zrobiłem rzecz najprostszą. Wywaliłem wadliwą mapę i wrzuciłem całkowicie od nowa. Teraz działa. Dzięki za pomoc
  2. No niestety oporna materia. Nie działa, ale może to jakiś lokalny problem u mnie. Czy ten level u ciebie działa? Kończy się?
  3. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=473479020 to jest wersja updatowana. Nie przerzucałem żadnych plików, robiłem zwykły share z edytora, ustawiłem nie jako new item tylko poprzednią nazwę mapy z jej steamowym numerem. Zmiany w opisie przeszły, miany na mapie przeszły tylko nie działa nowy skrypt (animacje działają tylko nie zakończenie).
  4. Ale kilka dni się nie zaktualizowała? Bo chyba w piątek albo sobotę wrzucałem.
  5. Nie wiem który, robię shera z edytora i wszystko leci ok, potem jest informacja, że wszystko poszło. Ale w grze tego nie ma, czyli się nie kończy. Wyłączam subskrypcję i włączam (po zrobieniu update) odpalam grę i skrypt nie działa - nie kończy gry. Wygląda tak jakby wciąż był gdzieś scachowany stary skrypt. Przy odpaleniu tego samego levelu wrzuconego jako nowy item wszystko działa.
  6. Alleluja, wreszcie działa Dzięki. Żeby nie było zbyt różowo to pojawił się inny problem. Ale to może być bardziej problem ze Steam. Robię update levelu (z tym poprawionym skryptem) i mapa owszem się updaduje, ale skrypt nie. Jeśli wrzucam level nie jako update tylko jako nowy wszystko działa dobrze. :/
  7. Hmm... Wciąż coś jest nie tak. To co napisałeś powinienem wkleić pod moim ,goto... czy zamiast tego od razu pod quest ExampleQuest -final=true? Albo pisze, że nieprawidłowa ilość spacji, albo nieprawidłowy indent :/
  8. Tak zloopowany. Ok zaraz spróbuję. Dzięki.
  9. Usunąłem i dalej nie mam zakończenia. Cały skrypt wygląda tak <<<?xml version="1.0"?>>> QuestsDefinitions -level=example quest ExampleQuest -final=true ,movie _ Movie_01 ,goto <<final chamber>> SpawnPoint koniec2 -distance=5 Postawiłem spawn pointa (niebieska flaga) nazwałem go koniec 2, wpisałem w skrypcie j.w., zapisałem, odpaliłem z edytora grę, przelatują na godmodzie do końca i nie kończy się level.
  10. Robię jakiś błąd w skrypcie, tylko nie wiem jaki i gra się nie kończy. ,movie _ Movie_01 ,goto <<final chamber>> SpawnPoint koniec -distance=2 ,semaphore <<Block game>> Jak to powinno być zapisane, by po dojściu do SP "koniec" level się zakończył?
  11. OK, zaraz wypróbuję. Dzięki
  12. Hmmm... Coś nie działa. Otwieram pusta mapę. Wstawiam obiekt, zmieniam class na actor, dodaję new movie z tym obiektem, dodają nowe key dla wszystkich 3 pozycji, zmieniam żółty key, puszczam animację = obietk przesuwa się po mapie. Klikam Play, odpala się gra i obiekt stoi w miejscu. Od razu drugie pytanie. taki przesuwający się obiekt krzywdy nie robi, tak? Muszę mu dodać ten sensorbox, tylko jak go zanimować? Class muszę ustawić mu na AllLethalObject, więc karierę aktorską mu to zamyka :/
  13. Dzięki jeszcze raz
  14. Mam jeszcze takie pytania: 1. Chciałbym zrobić poruszające się kolce (np. jak pułapka w Poszukiwaczach zaginionej Arki). Widziałem na przykładzie mapy Find the light, że jest tam wstawiony niewidoczny obiekt z class Quests::QuestMovie, ale nie wiem jak go wstawić (i zanimować), czy da się go też wstawić do kolców? W wymienionej mapie są tylko dla drzwi ustawione. 2. Jeśli jest to mapa typu 'przejdź z pkt A do B' to czy coś należy ustawić na końcu żeby się zakończyła? Ustwić to jako quest z zakończeniem po dojściu bohatera w określone miejsce? 3. Jak ustawić żeby po respawnie resetowała się cala mapa (np. stłuczone szkło było całe, poruszające się obiekty ruszały z początkowych pozzycji)? Pozdrawiam
  15. Dzięki