TheReclif

Newbie
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

About TheReclif

  • Rank
    Citizen
  • Birthday
  1. Witam! W Narzędziach trudno robi się questy. Dlaczego?: Questy pisze się w edytorze w języku PXSL(wynika to z moich obserwacji). Ogarniam ten język, jest też pomocne okienko na dole z informacjami o parametrach danej komendy/zmiennej/czegoś tam. Z tego co wiem, nie istnieje dokumentacja zmodyfikowanego PXSL wykorzystywanego do pisania questów. Chyba właśnie dlatego nie ma jeszcze misji z rozbudowanymi liniami fabularnymi i dialogami. Czy powstanie taka dokumentacja(pisemna lub chociaż zostanie coś wyjaśnione w filmiku)dostępna dla wszystkich zainteresowanych questami?
  2. Też miałem ten problem, ale tylko z bezpiecznymi strefami. Spróbuj rozpocząć grę od nowa(tzn. masz taką opcję w ustawieniach sejwa zacznij od nowa czy coś w tym stylu... po prostu ma ci się pokazać okienko z informacją, że zaczynasz nową grę, a twoje osiągnięcia i umiejętności zostaną zachowane). Teraz wystarczy, że przejmiesz parę stref i masz osiągnięcie(bodajże 2 strefy). Mi pomogło, mam nadzieję, że i tobie pomoże.
  3. Skin nazywa się fanzone_boss. Ale problem już rozwiązałem. W Presets chciałem coś zmodyfikować, ale nic się nie działo, więc zmodyfikowałem parametr NPC m_AISkinName tak, żeby wynosił "fanzone_boss". Dziwne, bo zadziałało. To znaczy w edytorze jest kimś innym, ale po buildzie mapy zmienia skin na fanzone_boss. Wielkie dzięki za pomoc. Szczerze: nie wiedziałem, że w Techlandzie mają kogoś do pomocy takim, jak ja. Jestem mile zaskoczony. Jeszcze raz wielkie dzięki i temat do zamknięcia.
  4. Ok, działa. Mam jeszcze jedno pytanie: w atrybutach NPC znajduje się zakładka Skins. Znalazłem coś, co pasuje do mapy(fanzone_boss), ale po wybraniu z listy dostępnych skinów i odpaleniu w trybie gry skin resetuje się. Czemu tak się dzieje i jak mogę (trwale) zmienić skin NPC na ten z listy?
  5. Witam! Ostatnio postanowiłem stworzyć przy użyciu Dying Light Developer Tools mapę, która miała być zalążkiem dość dużego projektu. Była to mapa testowa do nauki przed wzięciem się na "poważnie" za projekt, ale od początku nie udawało mi się skonfigurować prawidłowo NPC-ów oraz spawnerów zombie. Postanowiłem zrobić listę rzeczy, jakie chcę, by NPC robiły i to samo z zombie: -NPC mają karabiny(wojskowe); -NPC strzelają zza barykad do nadciągających zombie, którzy wychodzą zza rogu pobliskiego budynku; -zombie spawnują się w nieskończonych ilościach, ale tak, aby NPC zdążyły zabić tych wcześniej zespawnowanych; -NPC mają nieskończoność amunicji; -NPC nie ruszają się z podanej im pozycji; Zadanie niby proste, ale od początku mam z tym problemy: zły skin NPC, zombie nie ruszają się z AI spawnerów i nikogo nie atakują, NPC tak samo(ewentualnie reagują jak się je potrąca). Dodatkowo dochodzi mój brak wiedzy, przez który nie wiem, jak w rękach NPC umieścić karabin(z którego będą mogli korzystać) czy też zrobić niekończące się spawnowanie zombie. Jak na razie jedyne samouczki to 6 filmików od Techlandu, a mówią one o rzeczach oczywistych(bynajmniej dla mnie, weterana silnika Unity). I tutaj zadaję dwa pytania: 1). Czy i kiedy wyjdą kolejne filmiki instruktażowe; 2). Czy ktoś wie, jak można zrobić to, co ja teraz próbuję?