mandragora310

Newbie
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

About mandragora310

  • Rank
    Citizen
  • Birthday
  1. powiem szczerze, będę męczyć to z strzałkami bo wracanie się do example i robić to powiedzmy z 5000 razy jeszcze średnio mi się widzi ale dzięki za odpowiedz
  2. z obrazkami do podglądu już sobie poradziłem co gdzie i jak ale te niby strzałki bo to chyba się odnosi do środka obiektu ale to pewnie sam wiesz lepiej w asset preview, nosz kurde denerwują one no i kiedy można się spodziewać generatora terenu, bo trochę bieda bez tego a wykorzystywanie tego co jest trochę mija się z celem
  3. coś z tym podglądem jest nie tak u mnie bo generuję sobie obrazki ale w nowym projekcie ich nie widać, pomęczę to dalej, zobaczymy co z tego wyjdzie, a nie dałoby rady jakiś mirror do folderu z wszystkimi zrzutami w meshes, robię je ale liczba jest przytłaczająca // nie ma gdzieś opcji automatycznego generowania podglądu dla reszty siatek, męczę to juz cały dzień a nie wiem czy jestem w połowie, sprawa kolejna w tym podglądzie mam znacznik od strzałek, idzie to jakoś wyłączyć ?
  4. dobra z budynkami poszło. Wiecie każdy chciałby coś super zrobić ale trzeba od czegoś zacząć np - zrobienie auta pułapki - edytowanie aut np otworzenie drzwi, wywalenie ich obok, otworzenie maski - edytor terenu, jak to się odbywa - przenikanie tekstur np kupa gruzu a wokoło trawka - czy jest jakiś brush do kładzenie np trawki ///kładzenie tego pojedyńczo trochę mija się z celem jeśli teren jest spory - poruszanie się po tabeli objects , co jest od czego i z czym to się je - czy idzie sobie ustawić fov, rzut izometryczny, ortogonalny w edytorze ? //znalezione zmiana fov - w folderze meshes nie ma wszystkich obrazków z obiektami, nie wiadomo co się bierze - wstawianie własnych modeli i podpięcie animacji z modelu z gry, to może długo trwać - rozwalenie muru np w tunelu jak to było w zadaniu w grze grze ganiały przemieńce a musiałem podłożyć bombę - łagodne tworzenie zakrętu ///zmiana kąta obrotu // znalezione kąt obrotu - najczęściej spotykane błędy, przed czym się bronić co sprawdzać po 10 razy, sposoby rozwiązania najczęstszych problemów
  5. wszystko ładnie, ale nie idzie przestawić elementów składających się np na domek przestawienie okna, drzwi itd, Pytanie: będą kolejne poradniki na youtube ?, przydałyby się te bardziej zaawansowane
  6. tak, tylko, że raz coś załączyłem że po wrzuceniu takiego autobusu miałem strzałki odpowiedzialne za np siedzenia, drzwi, szyberdach ale całości już nic nie dało rady ruszyć o to mi chodzi a może to był jakiś bład i tego nie powinno być ////włączenie edit universal shapes daje podobny obraz ale nie ma strzałek
  7. jak się np przestawia taki autobus bądz zapory bo wstawimy je ale później coś przestawić to problem nie mam już tych strzałek, jakieś specjalne ustawienie ?