PonysKiller

Members
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Ciekawy pomysł, ale jeśli dotarcie do stref byłoby wygraną ocalonego to ocaleni wygrywaliby za każdym razem. Bezpiecznych stref jest tyle, że czas dotarcia do najbliższej z dowolnego gniazda to ok. 1 minuty. Jeden, dwa eliksiry maskujące, parę wciągnięć kotwiczką i cały trud łowcy idzie się.... no właśnie. Przydałoby się dać ograniczenie, że wyścig odbywa się do najdalszej bezpiecznej strefy. Dzięki hard mode'owi Łowca jest świetnie zbalansowany, nawet bez tych wszystkich poprawek, o których mówiłem. Problem słabego zbalansowania problem wciąż istnieje na zwykłym trybie. Moje sugestie: 1. Latarka odradza się szybciej niż energia łowcy. Przy takim założeniu, że człowiek tylko pstryknie i łowca musi uciekać, latarka jest zawsze w gotowości. Miło by było gdyby troszkę zwolnić odradzanie się energii latarki. A może baterie na hard modzie? Człowiek musiałby zmieniać baterię by latarka mogła świecić. 2. Atak z góry to wciąż problem. Wejście na ciężarówkę, skok i łowcy nie ma. Odległość do wykonania jest wciąż zbyt mała dla łowcy. 3. Czas. Nie wiem kto projektował tą rozgrywkę bez ograniczenia czasowego. Jest potrzebne. I to bardzo. 4. Trzeba zmniejszyć odległość z jakiej zmysł wyłapuje łowce na zwykłej trudności. Skoro nie chcecie usunąć spamowania tą mechaniką, to zróbcie chociaż to. 5. Odległość spawnu od gniazd powinna być większa przy graniu na zwykłej trudności. Na hardzie nie ma takiego problemu, bo dzięki temu, że człowiek nie może się leczyć w zawrotnym tempie, wciąż musi uważać na zwykłe naziemne zombie.
  2. Też się chciałem trochę wypowiedzieć. Troszkę doświadczania nabrałem i wymaksowałem Nocnego. Przy okazji pograłem trochę też po przeciwnej stronie. Nie wiem jak będzie to wyglądało w patchu z 10 marca, ale: 1. Niektóre bronie zabijają NŁ na jeden cios ( Taki EXPcalibur na przykład). Wszystkie bronie zabijać NŁ na co najmniej 3 ciosy. 2. Ludzie z jakiegoś powodu nie tracą odległości od gniazda jak zginą. NŁ praktycznie traci gniazdo po tym jak umrze i to z dowolnej odległości z jakiej ludzie zabiją go od gniazda. Spawny dla ludzi powinny być zdecydowanie dalej. 3. Proszę, BŁAGAM, dodajcie licznik czasu (najlepiej 15 minut). To rozwiązało by ogromną liczbę problemów : ludzi nietykalnych na wieżach w Starym Mieście, łowców, którzy stają się zwierzyną, bo drużyna lata za tobą zamiast za gniazdami, gości siedzących w wodzie. 4. Odradzanie się latarki UV to jakiś żart. Nie ma możliwości, żeby twoja energia zregenerowała się szybciej niż ich latarka. Już nie mówiąc o możliwości rzucania ogromnej ilości flar. 5. Uczucie łowcy, który ściga swoją zwierzynę? Nie. Nie wtedy, kiedy ocaleni słyszą cię, widzą na minimapie i w 3D, bo można sobie spamować twoim zmysłem. Głośne ryki, chód jak parowóz i oczy dookoła głowy powinny wystarczyć. Zwłaszcza jeśli jest ich 4. 6. Odradzające się życie to miała być przewaga? Hah. To nie jest żaden atut gdy ocaleńcy mają 100 apteczek i w każdej chwili mogą zrobić nowe. 7. Ground pound jest w samouczku jako coś co pozwala uciec Łowcy, kiedy brakuje mu energii. Jedno. Wielkie. Kłamstwo. Bez ulepszeń użycie tego to samobójstwo. Ofiara bez żadnego problemu wstaje w sekundę i znowu używa UV. A ty nie masz już możliwości ruchu. Ocalony powinien pozostać na ziemi trochę dłużej. Faktycznie to ground pound połączone z wymiocinami, nie pounce jest twoją główną bronią. 8. Gniazda są zbyt słabe. Jeden mołotow i po sprawie. To chyba nie był zamiar, prawda? 9. Taranowanie jest bezużyteczne. Ominąć je jest banalnie łatwo, a łowca jeszcze dostaje karę lekkiego ogłuszenia jeśli nie trafi. 10. Horda jest zbyt łatwa do ucieczki. Jeden hak i po sprawie. Nie mogą cię dorwać jak wejdziesz na dowolny budynek. 11. Średnio rozumiem, czemu człowiek może być dla łowcy niewidocznym poprzez kamuflaż, ale łowca, wielki, groźny, tajemniczy już nie. Nie przeszkadza to tak bardzo, ale jednak. 12. Łowcy przydałby się jakiś niemożliwy do uniku atak na odległość coś w rodzaju pacnięcia macką ( słaby, taki jak standardowe ciachnięcie pazurami). Brakuje czegoś w tym segmencie, bo łowca jest bezużyteczny na średnią odległość. A na małej niedomaga. 13. Obrażenia od zrzucania kogoś z budynku są zbyt małe. Zrzucenie kończy się tym, że od upada traci 3/4 życia i używa apteczki. Ty nie jesteś wstanie podejść i dokończyć go ze względu na długą animację. 14. Kop z wyskoku zadaje zbyt dużo obrażeń. Nie można się nawet podnieść kiedy człowiek już robi kolejny skok. Co to za sprawiedliwość?! On się nawet nie musi rozpędzić połowę dystansu potrzebnego mi do taranowania, a ja tego kopnięcia nie mam szansy uniknąć! 15. Zabójstwo z góry jest dziwnie zrobione - mam wrażenie, że w momencie kiedy człowiek naciśnie spację i kliknie to nie mogę już nic zrobić. Jakby się automatycznie na mnie kierował. Właściwie czemu człowiek ma odpowiednik nieprzerywalnego pounca'a w swoim arsenale? Chcę coś powiedzieć do osób, które jakkolwiek twierdzą, że łowca jest zbalansowany, albo, hah OP. NIE JEST. Te wszystkie wady nie znaczą prawie nic, dopóki nie gra się przeciwko komuś kto choć trochę ogarnia kuwetę. I nie mówię tutaj o 4 osobach. Tylko nawet o jednej. Jeden człowiek nie musi się wcale napracować by wygrać z łowcą. Łowca musi być zdecydowanie lepiej wyszkolony by zabić jego już nie mówiąc o czterech osobach. Gra łowcą streszcza się do tego, że szukamy błędów ludzi. Zamiast Łowcy mamy wędkarza, który naiwnie czeka, że ryba da się złapać na źdźbło trawy. Mam wrażenie, że twórcy testowali ten tryb zdecydowanie za krótko.
  3. Dziś natknąłem się na bardzo ciekawy przypadek dwóch osobników w tym trybie, którzy używali albo glitchy albo cheatów ( może obu?). Strzelali do mnie bez przeładowania, mieli po ok.2000 życia ( baaardzo wydłużony pasek ), ciągle włączone latarki UV. Do tego dochodzi jeszcze możliwość skoku jakieś ~50m w górę i poruszanie się z szybkością większą od mojej tzn. nocnego łowcy. Widać było, że chcą się pobawić cheatami, bo stali po prostu na dachu budynku i czekali sobie tam na mnie. Piszę to bo myślałem, że któryśtam patch zablokował możliwość ingerencji w grę w celu oszukiwania ( przy okazji zablokował też mody). Wygląda na to, że to nie zadziało. Jeśli jeszcze natknę się na takich ludzi drugi raz porobię odpowiednie materiały dowodowe. Obecnie rozumiem, że możecie podchodzić sceptycznie. Proszę Devów o szybką odpowiedź.