noobrzor

Newbie
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. Witajcie panowie smalce Kieruje to do Techlandu bo nie wiem gdzie indziej to wrzucic. Pisze z zalozeniem ze nie wiecie, panowie, w jaki sposob ludzie biegaja z 'automatycznymi' kuszami z nielimitowana amunicja, czy bronmi (ba, nawet grappling hookiem) z tierami 4-tymi roznych elementalnych efektow. Oczywiscie nie wykrywa takiego czegos VAC bo to w obrebie gry, a nie 3rd party software w czasie rzeczywistym. I to na normalnej, niezmodyfikowanej grze (bez ostrzezenia ze 'appears you're using a modded copy of the game'). Sam na to wpadlem po wielu godzinach kminienia, wiec jesli WY o tym nie wiecie to dawajcie cholerne propsy dla Don Vasyla. W collectables.scr tworzy sie/modyfikuje blueprinta, ktory ma funkcje InheritBaseStats(). On tworzy 'specyficzne' itemki ktore zachowuja sie nawet w legitnej grze. I tak, na przyklad, jak tworzymy ten wasz Gun Psycho karabin z celownikiem to jako Base Weapon uzywamy nie Firearm_Rifle tylko jakas bron melee. Dajmy na to Melee_CleaverAGen. Rezultat? Karabin ktory ma nielimitowana amunicje. Co prawda nie moze strzelac seria, i zuzywa amunicje normalnie dopoki nie spadnie do ilosci 0, wtedy strzela bez uzywania amunicji. Oczywiscie w ten sam sposob stworzymy superkusze - blueprint ktory z broni melee robi ZZZZ_Crossbow czy jak tam chcecie. Co ciekawe wszystkimi 4 rodzajami beltow mozna pruc w nieskonczonosc. Nie testowalem, ale pewnie dziala to tez tak z lukiem. Dodajac pare linijek Elemental z efektami dodajemi itemkow niepoprawne bonusy wszelkiej masci. Wiec, tak, patch this chupacabra will you? Cheers
  2. Na normalnym poziomie trudnosci (lub koszmarze. na trudnym nie.) i odpowiednio wysokim poziomie mozesz kupic ammo u kazdego handlarza. W normalnej kampanii (aktualnie) mozesz kupic do pistoletu, karabinu i shotguna, natomiast w The Following dodatkowo do maszynowego pistoletu. Level to zdaje sie 12 dla pistoletu, a jesli nie to nie martw sie - na pewno bedzie.
  3. To raczej nie błąd. Strzelanie bez celowania prawym przyciskiem wbija strzałę w ciało. Strzelanie z celowaniem nadaje strzale efekt penetracji i przechodzi przez ciało, więc można np. trafić dwóch przeciwników naraz.