noobrzor

Newbie
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. Witajcie panowie smalce Kieruje to do Techlandu bo nie wiem gdzie indziej to wrzucic. Pisze z zalozeniem ze nie wiecie, panowie, w jaki sposob ludzie biegaja z 'automatycznymi' kuszami z nielimitowana amunicja, czy bronmi (ba, nawet grappling hookiem) z tierami 4-tymi roznych elementalnych efektow. Oczywiscie nie wykrywa takiego czegos VAC bo to w obrebie gry, a nie 3rd party software w czasie rzeczywistym. I to na normalnej, niezmodyfikowanej grze (bez ostrzezenia ze 'appears you're using a modded copy of the game'). Sam na to wpadlem po wielu godzinach kminienia, wiec jesli WY o tym nie wiecie to dawajcie cholerne propsy dla Don Vasyla. W collectables.scr tworzy sie/modyfikuje blueprinta, ktory ma funkcje InheritBaseStats(). On tworzy 'specyficzne' itemki ktore zachowuja sie nawet w legitnej grze. I tak, na przyklad, jak tworzymy ten wasz Gun Psycho karabin z celownikiem to jako Base Weapon uzywamy nie Firearm_Rifle tylko jakas bron melee. Dajmy na to Melee_CleaverAGen. Rezultat? Karabin ktory ma nielimitowana amunicje. Co prawda nie moze strzelac seria, i zuzywa amunicje normalnie dopoki nie spadnie do ilosci 0, wtedy strzela bez uzywania amunicji. Oczywiscie w ten sam sposob stworzymy superkusze - blueprint ktory z broni melee robi ZZZZ_Crossbow czy jak tam chcecie. Co ciekawe wszystkimi 4 rodzajami beltow mozna pruc w nieskonczonosc. Nie testowalem, ale pewnie dziala to tez tak z lukiem. Dodajac pare linijek Elemental z efektami dodajemi itemkow niepoprawne bonusy wszelkiej masci. Wiec, tak, patch this chupacabra will you? Cheers
  2. Na normalnym poziomie trudnosci (lub koszmarze. na trudnym nie.) i odpowiednio wysokim poziomie mozesz kupic ammo u kazdego handlarza. W normalnej kampanii (aktualnie) mozesz kupic do pistoletu, karabinu i shotguna, natomiast w The Following dodatkowo do maszynowego pistoletu. Level to zdaje sie 12 dla pistoletu, a jesli nie to nie martw sie - na pewno bedzie.
  3. To raczej nie błąd. Strzelanie bez celowania prawym przyciskiem wbija strzałę w ciało. Strzelanie z celowaniem nadaje strzale efekt penetracji i przechodzi przez ciało, więc można np. trafić dwóch przeciwników naraz.
  4. SMG Ammo: Currently, on Normal difficulty, you can purchase high quantities of ammo from merchants. Problem is, SMG ammo (and bolts) can only be bought at The Following merchants, and not at base game merchants. Considering the fact that base game merchants sell SMGs (engraved barrel smg, an example) tells me it shouldn't be that difficult to include that part in the code. Due to matchmaking restrictions from game mods and negligible gameplay change (because you can already buy enough ammo to survive a whole night of constant shooting) I think it doesn't impact balance much, if at all, while still enabling players to freely use SMGs in the base game maps. Take notice that SMGs are very fun to use as they're quite different from military rifles, and not enabling players like me to purchase unlimited quantities of ammo for them just restraints the fun.